lørdag 5. desember 2009

Lørdagsgodt.






I dag er det lørdag og tid for litt godteri. De lurer fælt på om det er riktig at vi bare spiser godteri på lørdager i Norge. Vi sniker nok til oss en godbit eller to i løpet av uken, men det er lørdag som er godtedag, dette skjønner de ikke helt i USA. Her får man kjærlighet på pinne når man er ferdig hos tannlegen, og på venterommet i barneavdelingen, står det skåler med godteri, selv om barn skal faste. Det skjønner ikke vi helt da.. Tok en tur til sjømannskirken igjen å spiste risgrøt, og lekte litt. Det er deilig for Klara å komme dit å sprelle av seg litt energi, selv om hun er litt sliten, og preget av en forkjølelse. Vi satser på at den slipper i løpet av helga så vi ikke behøver å utsette noe..

5 kommentarer:

  1. så godt og kunne få følge med her på tekst og bilder:) håpe ho blir bedre så dere slipper å utsette ja... nå tenker jeg det skal bli godt med besøk av deres kjære barn!! kos dere masse!!!
    husker på dere;)
    stor klem
    Anne-May og Daniel

    SvarSlett
  2. Er innom her for å følge reisen deres. Mange flotte bilder av en helt nydelig jente og familien hennes. Tenker dere gleder dere til å få resten av barneflokken bort :)Ønsker dere alt godt, dere er i tankene mine stadig. Klem fra Turid

    SvarSlett
  3. Hei Siri.
    jeg er inne på den superfine bloggen din daglig og følger med på hvordan det står til
    hos dere. Jeg har ikke vært flink til å kommentere,men har prøvd å sende deg en e-post, har du fått den tru? Også har jeg skrivd et brev som jeg prøver å få aurora til å ta med til deg. Men som alle andre tenker vi mye på dere, og føler med dere i denne spesielle tiden. Ønsker dere alt godt.
    Mvh Monika(Mariken og Geir)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder dere legger ut, er så korslig å følge dere igjennom uke "over there"! Snakkes jo innimellom på telefon, men er noe annet å se de menneskene og stedene dere snakker om på bilder! Synes sørenimeg frøkna har vokst også jeg, hun ser så stor ut på noen av bildene, ansiktet hennes har endret seg litt syntes jeg! Klem Therese :o) Kjempe glad i dere alle sammen!!!!!!

    SvarSlett
  5. Hun blir helt klart fotballspiller !! Se på den stilen med ballen,da:-)
    Og...tenk at i morra kveld skal jeg ned og "si,ha det" til ungene, før de skal dra. Nå er de snart hos dere, heldigvis:-)
    Og jeg gleder meg til at jeg skal se dere snart også.Klem til alle <3<3<3

    SvarSlett