tirsdag 15. desember 2009

Kristine drar hjem..

Vi fikk vert en liten tur down town for å se litt på "livet" på søndag.Ble ikke akkurat den store rundturen, men fikk sett litt. Det er ganske høye hus her!!
I går startet dagen som vanlig med behandling og ukens faste legesamtale.
Klara er fortsatt i veldig fin form, og bærer ikke veldig preg av den intensive behandlingen. Litt sliten blir hun selvfølgelig, og spesielt hvis hun ikke får seg en god lur i løpet av dagen.
mandager er vi også nede på det store sykehuset for ukentlig samtale med barnelege/onkologen. I dag ble det bestemt at Klara skulle he en ny EEG, og dermed ble vi værende på sykehuset leeenge.

Kristine, som har vert så snill og følge barna over, skulle hjem, og jeg fikk ikke engang sagt hade. Skulle gjerne ha gitt deg en god klem. Tusen takk for at du tok deg tid til dette, det var veldig godt å prate ned deg, og å ha deg her. Barna sier de savner deg allerede.

Etter en lang dag på sykehuset, dro vi hjem for å lage middag. Etterpå koste vi oss med Jul i svingen. Det er jammen bra vi kan se nett-tv..
klara Thomine og pappan har dessuten prøvd hver sin type tannbleking, vet neimenn ikke hvem som er finest, jeg?



Vi har det bra alle sammen, og nå nermer det seg Klara Thomines bursdag! Anders har allerede kjøpt gave, og er veldig spent!

6 kommentarer:

  1. Ser ut til at dere har det veldig bra nå,flotte bilder tenker det var moro for barna og komme sammen igjen.det er godt og høre at Klara Tomine klarer behandlingen så bra,krysser fingre for at dette går bra dere er fantastiske. Klem fra Inger og Vidar

    SvarSlett
  2. Ja, det at de 3 eldste kom, er god medisin for oss alle:)

    SvarSlett
  3. Jeg savner dere allerede, jeg også! Det var såååå koselig å få være en del av den flotte familien deres i noen dager. Jeg storkoste meg! Jeg vil også benytte anledningen til å gratulere lillejenta med den store dagen! En hel haug med bursdagsklemmer fra Kristine :)

    SvarSlett
  4. stor gratulasjon til klara tomine sin tre års dag.haper dere finner på noe gøy . ett lite tips,houston barne museum så kjempe gøy ut , både for liten og stor.med masse aktiviteter og spill. ha en flott dag . milsen gro

    SvarSlett
  5. Hipp hurra for klara Thomine som har bursdag i dag, ha en super flott dag:) Super glad i dag og vi savner deg, gleder oss til vi kan feire på etterskudd når du kommer hjem. Mange klemmer fra Tante, Onkel, Tobias og Kristian <3

    SvarSlett
  6. Hei Klara Thomine....Gratulerer masse med 3-årsdagen din. Jeg regner med at det er full fart og fest i Houston nå !! Det passet bra at du fikk søsknene dine på besøk, så de kan være med på festen
    Nå er det bare en uke til vi treffes, og det gleder jeg meg veldig til, Det blir den fineste julegava jeg har fått noen gang !!Klem fra "mommo" og hilse masse til gjengen din fra meg :o)

    SvarSlett