fredag 15. januar 2010

GOOD NEWS!

I dag har vi fått svar på MR bildene, og det er GODE nyheter.
Legene ville være fornøyde hvis det viste seg at svulsten ikke hadde vokst,
og nå viser det seg faktisk at den har KRYMPET bitte-bittelitt:)
Vi fikk se bildene, og svulsten har en svart kjærne, som legen forklarte med at de trodde kreftcellene der er døde.
Det er sånn de kreftcellene bør være ; nemlig døde.

Klara fikk dra i snora på det store sykehuset, og lekt en siste gang på lekerommet
hos "den amerikanske Berit".Igjen var det bitter-søtt å si hadet, men tross alt en veldig god følelse å kunne dra hjem med gode nyheter.


Diplom har hun fått både fra protonsenteret og main building,
og selvfølgelig er det for fremragende innsats under oppholdet;)
Klara ser veldig godt ut, og vi ser og hører at hun er til glede, støtte og trøst for andre som skal begynne, eller akkurat har begynt sin behandling.
For oss ser hun ut som selve glansbildet av en 3-åring<3.


En av jentene som er blitt govenn med Klara. Ikke bare lærer hun engelsk, men jammen kommer det noen spanske gloser ogsa:)


Vi gleder oss til å hilse på når vi kommer hjem, og sannsynligvis må vi opp til TSS på fredag for å skylle og ta blodprøver

Vi har feiret i kveld med et glass vin hos naboene i 1. etg., og legen til Klara har bedt oss hjem til seg mandag, for å skåle i akkevitt! ( usj)
Det er en god dag i dag!

Klem

7 kommentarer:

  1. Hei.Fikk telfon fra tove i går kveld, om den gledlige nyheten.Er så glad på deres vegne.Det er jo det vi har håpet på at svulsen skuiie dø.D er den beste nyheten i det nye året.Nå går nokk alt bra for det lille gullet.lykke til videre.Hilsen Gro

    SvarSlett
  2. Å herlighet for en ubeskrivelig glede jeg føler nå.... I just KNEW it!! Hun er den største lille fighter jeg vet om, Klara kan klare alt!!
    Jeg er stolt av dere alle sammen, både dere foreldre, Klara og de fantastiske søsknene og støtteapparatet dere har rundt dere.

    Nå må dere kose dere de siste dagen over there, snart er dere hjemme i vante omgivelser, og livet kan starte igjen<3

    I dag skal jeg jaggu skåle for dere jeg også:oD

    Klem, Anette og familien!

    SvarSlett
  3. Wow!!! Det var gode nyheter! Nyt den gode følelsen de siste dagene nå. Det er vel kanskje litt shopping som står igjen før dere vender nesa hjemover? :) Masse klemmer fra Kristine

    SvarSlett
  4. Hei på dere der borte.:) Sitter her med tårer i øynene...Er så glad på deres vegne. Har kun hilst på dere noen få ganger i skien og i oslo, men tenker så masse på dere. Var så heldig å få navnet på blogg siden deres i skien, slik at vi kunne følge med på åssen det går med dere. Nå tenker jeg dere haster med å komme hjemover. Masse lykke til videre.....nå må det bare gå rette veien!!!!! Masse hilsner i fra Elias, mamma Hege og pappa Geir i Drangedal.:)

    SvarSlett
  5. Heia!
    Kjempe gode nyheter! :)
    Hun er en sterk lita prinsesse :)
    Gleder meg til å se henne igjen i Miniøvelsene sammen med Aurora!
    Dere får ha en god tur hjem
    Klem Sharlene

    SvarSlett
  6. Stor jubel på barneavdelingen! Masse klemmer fra oss alle.

    Mona

    SvarSlett
  7. Hei!

    Har fulgt bloggen deres i et par måneder nå, og for en fantastisk nyhet dere har fått!

    Klara Thomine virker som en ordentlig fighter, får håpe alt ordner seg for dere nå.

    Ønsker dere alt godt framover, så ser jeg kanskje Marius på Weifa etterhvert, der jobber nemlig jeg. Han vet nok ikke hvem jeg er siden jeg begynte der mens han har vært i permisjon.

    Med vennlig hilsen

    Trond Nøstvold Tou med familie

    SvarSlett