mandag 11. januar 2010

1 stråling igjen!

Det er med blandede følelser vi tenker på at det kun er EN stråling igjen..
Det skal bli utrolig deilig å komme hjem, til alt nært og kjært,
samtidig er det ganske skummelt å ikke skulle til behandling....


Jeg ,(Siri),tenker på alt jeg vil gjøre når jeg kommer hjem. Bare det å støvsuge med en "orntli`" støvsuger, vaske klær i noe som ikke ser ut som en sementblander, og stulle og stelle med sine egne ting.
Vi har jo tross alt ikke fått "bodd inn" huset vårt ennå, så det er mye som skal på plass enda.


Gleder meg til å ta del i hverdagen til de tre største barna, som er helt fantastiske!
Vi er utrolig takknemlige for Frank Oliver, Anders Jørgen , Aurora og Klara Thomine.
Vår lille trollbolle er så heldig, som har to brødre og en søster, som gjør dagene hennes lyse og gode.
De fortjener medalje for å være den de er<3


Klara har kastet mye opp i ettermiddag, og det er bestandig en ekkel følelse,
men det gav seg heldigvis etterhvert.
Ny MR blir etter at behandligen er over, sånn i slutten av uka, og det blir nok
veldig nervepirrende. Jeg kjenner det godt i magen nå.

Håret har hun stort sett fått beholde, men noen flekker er bare, der strålene går inn. Hun gleder seg veldig over håret sitt , og prøver seg på hestehale og musefletter:)

Takket være at barna kom over, og mange hyggelige, uvurdelige mennesker, har oppholdet her gått ganske greit.
Tusen takk for all støtte , spesielt til nordmenn som vi har truffet her.
Sjømannskirken har betydd mye for oss mens vi har vært her.Prestefamiliene har virkelig tatt oss inn i varmen.



Vi har fått venner for livet, og invitasjoner til å komme på besøk både hit og dit.
Til sommeren får vi forhåpentlig truffet familien Hansen,familien Fallegård,og familien Odegard igjen.

Det er rart at vi om en uke(nesten) er på vei hjem.

3 kommentarer:

  1. Hei på dere. Masse lykke til med siste behandling og MR. Vi krysser alt vi har for at 2010 nå blir Klara og deres år !! Er så flott å følge med dere her på bloggen når dere er så langt borte, men skal bli veldig godt å få dere hjem igjen snart :) Tenker masse på dere. Varme tanker fra Hanne og Viggo

    SvarSlett
  2. Ja, det er sant at Klara Thomine har noen flotte søsken. Det er rørende å se hvor stor omsorgsevne de har for henne. Det var godt at de fikk komme til Texas, og kunne være der sammen med henne ...og dere-
    Men se så store de har blitt bare siden i sommer!! Man ser det så godt på bilder...fine unger er de!!!

    SvarSlett
  3. Sitter på skolen og leser bloggen med klump i halsen og faretruende våte øyne. Dere skriver så vakkert og så lett for oss å leve oss inn i denne bloggen.
    En behandling igjen....en eneste en....vi er så mange som har bedt for Klara Thomine og dere, at året 2010 kommer til å være Klara Thomines "fødsel". NÅ starter det livet dere fortjener å leve! Dere alle....

    Jeg kjenner nesten følelsen du har i magen Siri, det kiler bra her også. men jeg har hatt en god følelse fra den dagen jeg fikk vite hun var sendt avgårde med helikopter! Og jeg stoler alltid på min magefølelse, den har ikke sveket meg til nå, og jeg ser ingen grunn til at den skal svike nå heller.
    Dere har hele tiden vist en enorm styrke via bloggen, og Klara har vært selve symbolet på styrke! hun er unik....akkurat slik hennes søsken er...

    Kjære vakre Klara Thomine først og fremst,Siri og Marius, TVI TVI fra det innerste i hjertet!! <3

    Varme klemmer, Anette

    SvarSlett