tirsdag 24. november 2009

Nye medisiner

Vi dro for å spise på Klaras yndlings-kafe.Det må være 4.gangen vi spiser der. Kelneren som serverte oss første gangen, husket oss igjen , og pratet litt. Det viser seg at han er gift med en jente fra Oslo:).
Fikk telefonnr., og måtte BARE ringe, selv om han ikke kunne si mer en JA på norsk..he-he
Klara har som sagt begynt på nye medisiner, og i natt har hun sovet godt uten å våkne med vondt i hodet.Da hun våknet kl 5.30 i morges ,derimot, var det en liten solstråle som var helt klar for resten av dagen. Deilig!!!!
En annen velkommen bivirkning er at hun har fått god matlyst. Det kan komme godt med.






9 kommentarer:

  1. Ha en superfin dag alle 3:))!


    God klem fra sannidal..snart Kragerø;)

    SvarSlett
  2. HERLIG!!!! Så flott at de nye medisinene funker, superdupert! Vil tro det letter nettene og dermed også dagene:o)

    Gleder meg hver dag til å inn her å se på de flotte bildene dere legger inn<3

    koser fra Anette

    SvarSlett
  3. Heiiii kjære dere!!

    Så utrolig mange nydelige bilder dere har tatt...gir meg og alle andre den beste måten å følge dere på,og å se at dere tross alt koser dere og nyter tiden der nede :o)

    Jeg blir sååå glad i hjeret mitt av bildene,og når jeg prater med dere på skype!

    Godt å høre at medisinene virker på Klara,og at hun har bedre dager... Hun forjener bare gode dager <3

    Savner dere masse...men vet dere blir godt tatt vare på!!

    Glad i dere <3 <3 <3 klem fra Jeanette og Viktor

    SvarSlett
  4. Hei!
    Har fulgt med på bloggen deres, må si det er godt å se bilder og at det ser ut til at dere har det bra "der borte". Kan tenke dere savner resten av gjengen, men om ikke så lenge så er de hos dere!!
    Veldig bra å høre at de nye medisinene virker som de skal, det må jo bare være helt nydelig for henne å slippe hodepinen, og ikke minst få matlyst.
    Vi tenker mye på dere, lykke til videre.
    Flotte blider forresten, bare hærlig det av Klara på stranda...!!
    Hilsen Kjersti & co

    SvarSlett
  5. Ble tipset av en vennine om bloggen deres. Mener bestemt at jeg må ha gått i paralellklassen til Marius på ungdomsskolen :-)

    Følger med dere og krysser fingrene for dere.
    vennlig hilsen Anne-Marie Anderssen Søreng :-)

    SvarSlett
  6. Hei :-) Så utrolig masse fine bilder!!! klara ser jo så utrolig godt ut!! Moro og følge med på dere! Tenker på dere og sender over mange gode tanker :-)

    SvarSlett
  7. Sender dere klemmer og varme tanker med ønske om god bedring for Klara Tomine. Mvh Katrine, Maren, Malin og Truls.

    SvarSlett
  8. hei siri og marius ogklara tomine.jeg har besøk av momo så no har ho vist meg hvordan jeg kom inn her jeg og familienmin tenker på dere ,skal hilse så mye fra morten og ann veronika med fam. kos dere så godt dere kan .ha det bra hilsen gunhild og erik strandås

    SvarSlett