onsdag 18. november 2009

solen skinner ikke alltid i Houston


I dag har vi snakket med nevrokirurgen, og fått dårlige nyheter.
Han mener de ikke kan operere, av flere grunner. Svulsten ser ut til å trykke på, eller vokse inn i hjernestammen, en stor blodåre er festet til svulsten, og den tiden hun hadde trengt til å komme seg etter en ev operasjon, ville bare gitt grobunn for nye svulster. ÆSJ!
Nå vil vi starte proton stråling i morgen, for å kontrollere og kanskje krympe svulsten.
Håper og tror fortsatt at dette skal gå bra, men det skader ikke med litt ekstra gode tanker eller/og bønner fra dere.
Vi har hatt en tung dag, men vi fant nye, gode venner i sjømannskirken i Pasadena.
Det var godt å finne noen å snakke med. Takk for det.. Dit skal vi nok flere ganger..
Har litt problemer med og forstå systemet her borte, tror vi er veldig bortskjemte som bor i Norge, og har et kjempeflott helsevesen, med noen unntak selvfølgelig.
Nevrokirurgen her på M.D.Anderson roste nevrokirurgene på Riksen, det er visst ikke ofte det skjer.. All honør til Bernt Due-Tønnesen, og Arild Egge..

5 kommentarer:

  1. Vi tenker på dere hele tiden, og sender de beste tanker vi kan gi. Gunvor og Vidar.

    SvarSlett
  2. Jeg vet ikke hvordan dere greier det,men dere er de beste foreldre noen kan ønske seg... I en helt gal verden, greier dere og bevare positvitet, varme og humor overfor Klara Thomine,nok engang. Jeg ser det når vi snakkes på "skype"
    Dere gir henne en styrke som er uvurdelig, og jeg håper dere også får påfyll fra et sted.
    STØRST AV ALT ER KJÆRLIGHETEN <3<3<3

    SvarSlett
  3. JEg føyer meg til det frua ovenfor skriver, for det er så korrekt og sant.....det gir meg rett og slett klump i halsen!! Tenker på dere!!!

    SvarSlett
  4. Det som er skrive over er jo helt sant og jeg mener det samme!! Dere er utrolige!! <3 TRO, HÅP og KJÆRLIGHET er veldig viktig!! <3
    Mange varme tanker og bønner sendes til dere!!! :-)
    Klem Monica.

    SvarSlett
  5. Må bare få si det igjen; dere er heeelt utrolige!!!! Tenk så glad og heldig Klara er som valgte dere til foreldre ;-)Vi ber og sender det vi kan av varme tanker:-)

    SvarSlett