torsdag 16. desember 2010

Førjulstress?

De siste par ukene før jul er preget av litt småstress for de fleste.
Rengjøring, kakebaking, gaver osv..
I år gjør jeg det enkelt. Sånn blir det bare.
Med fire barn, er det mye å følge opp og passe på.

Jeg er den første til å inrømme at jeg ikke bestandig får med meg alt..
Det er juleavslutninger på karate, kor, turn, skoler, lysmesse, julekonserter osv...
Dessuten har Klara Thomine bursdag i morgen, og det skal feires 3 dager til ende.

Men; det er jo super-koselig!
De små kroppene som har øvd og gru/gleda seg til å fremføre..
Åååå et mammas hjerte smelter;-)

Vi måtte en tur på sykehus forrige uke,
Men vi var bare innlagt fra torsdag til lørdag.

Vi var så heldig at Inger Ann og Gry passet på hele tiden.
Klara Thomine sine favoritt-sykepleiere.
De har vært kontakt-sykepleiere i 2,5 år, helt siden hun fikk diagnosen.

Klara Hadde fått noro(?) viruset, og hun ble ganske plaget..
Vi andre har også hatt det, men i noe mildere grad,
selv om Frank Oliver fortsatt er "hanglete".

På lørdag var Aurora, anders og jeg på kino og pizza med SKB.
En utrolig flott gjeng, som vi er blitt svært glad i.
Viser dere noen bilder av nisse-jentene mine i dag ;-)







Håper de fleste tar seg tid til å kose seg i førjulstida.
Tenn lys, fyr på peisen og nyyt.

1 kommentar:

  1. Kjempe koselig å lese Siri:-) Utrolig gla i dere også....dere er alle noen fantastiske mennesker:-) Ønsker dere en super god jul og et GODT nytt år!!!!! Stoooor klem fra Elias, Geir og Hege

    SvarSlett