lørdag 7. august 2010

Det er sommer enda!

På vei hjem fra ferie i Stavern,
leverte vi de 3 eldste barna i tantes varetekt.
De skulle nemlig på tur til Side i Tyrkia,
med tante, onkel, farmor , og en onkel til.



Selv om det er litt fælt å si hade, og vite at de skal være borte i 2 uker,
så er jeg veldig glad for at de får en "ordentlig" ferie.
Ikke sykdom, (bortsett fra at Frank-Oliver har fått stafiliokokk-utbrudd)
og masse fokus og oppmerksomhet på de.
Det fortjener de, for de er virkelig værdens beste unger!!!!!

Vi har (Marius) malt de gamle eikeskapene,
som har tilhørt besteforeldrene hans.
De er så fiiiine!,han er så nøye og veldig flink!
Nå ble det mye lysere i stua,
men bitt av basillen, så kunne jeg tenke meg å male mer-mer-mer.
Marius holder meg i øra!

Vi fikk vært på vannet i går med gode venner.
Smak av sommer.
Klara Thomine og Viktor badet og koste seg,
vi voksne også.




Det er bestandig hyggelig å være sammen med disse flotte menneskene,
påfyll av god energi. Tusen takk!!!

Har lest igjennom stykket som Kathrine har skrevet om oss ,
og det var veldig rørende.Godt skrevet,
og vi satt med klump i halsen og leste vår egen historie.
Rart og gripende.

Marius og Klara Thomine sover ennå,
sjølufta har nok gjort sitt.

Jeg får "hive meg rundt" å gjøre noe.

Ha en flott dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar