søndag 14. mars 2010

Syngejente


I dag har vi hatt med jentene på familiegudstjeneste i Hellekirken.
Oldemor Klara var også med ,
for å høre Aurora synge med Mini-angels.

Aurora og Ine er gode venner, og synger masse sammen.
De er så flinke,at.. og så mye liv og røre det blir med en haug
sangglade unger.

Hellekirken er en moderne kirke med mye lys.

Ellers har vi fortsatt med rommet til Anders,
malt senga og en hylle.
Det blir veldig bra. Lyst og fint i forhold til hvordan det var ,
med mørk ubehandlet panel.

Litt vasking og stelling har det også vert,
søndagsmiddag,og baking av brownies til dessert!

Alt i alt synes jeg vi har rukket ganske mye i dag.
Det er rett og slett DEILIG å vere hjemme,
uten planlagt sykehusopphold på en god stund.


Ønsker dere alle en god uke.

2 kommentarer:

  1. Ja, det er noen skjønne sangfugler dere har.Man kan gi mye glede med en liten sang, og det gjør disse småjentene. De traller og synger alltid,til glede for seg selv og andre.
    Det er så fint at det er et kor i nærmiljøet, så kan de virkelig få utfolde seg. Aurora som synger solo så fint atte.... Klara Thomine har et fint forbilde der.

    SvarSlett
  2. Hei!
    Tusen takk for den fine kommentaren på bloggen min! Så godt å se at noen fortsatt henger med.. Keep up the good work.. vet ikke helt hvor godt det er, men på en eller annen måte, så gir blogge min meg noe, selvom jeg blogger ALTFOR sjeldent.. Men det er jo disse kommentarene som er morsomme å få:) Så takk.

    Spennende å lese bloggen deres også, jeg krysser det som krysses kan for at alt skal bli bra med lille Klara. Følger med på dere på facebook også:)

    Ha en god dag:)

    Hilsen Ingun:)

    SvarSlett