onsdag 29. august 2012

Skolestart..

I dag fikk jeg lyst til å skrive et innlegg her igjen,
vet det er så lenge siden nå at jeg er helt "ute av det",
 men har endel jeg har lyst til å skrible ned.
 Sommeren i år har vært flott, vi har nyte ferie og sol når det har vært mulig.














Klara Thomine har begynt i 1.klasse,og
vi er utrolig stolt, ydmyke og glade for at det har gått så fint. Mye av grunnen til det er alle de fantastiske menneskene vi har rundt oss. Barnehage, ppt, fysiotrapaut, assistenter, lærere og spesialpedagog. Alt er lagt til rette for at vår lille-store 1.klassing skal ha det bra på skolen. Hun er veldig flink skolejente, leser, skriver og gjør oppgaver med stor iver! Hun gir alt, og blir nok litt mer sliten enn sine klassekamerater, men hun skal ha med seg det som skjer,





 Natt til torsdag hadde hun høy feber, var våken med hoste oppkast og det som hører med, men da jeg sa at vi skulle være hjemme fra skolen, ble hun rasende!! 40 i feber er da ingen grunn til å holde seg bhjemme fra skolen? Hun var jo ikke ORNTLI' syk!!! Den jenta slutter aldrig å imponere meg.


 I går hadde vi kontroll MR, og det er jo bestandig grusomt nervepirrende. De siste ukene er vi urolige, sover lite og alt som hører med. Nå har vi ikke fått svar ennå, men jeg tror og håper at alt er bra. Mens vi var i Oslo fikk vi endelig møte Trond Espen, pappaen til lille Eliisa, som har samme type svulst som Klara. Det var et veldig sterkt møte,og vi gleder oss til dere tar turen til Kragerø.Barna var dessuten elleville for en flott gave vi fikk; Sjokoladefontene m masse sjokolade.Gleder oss til å prøve den med frukt og bær. MMmmmm...


 Frank Oliver er nå 2.års student ved Kragerø videregående skole, og tar realfag der. Han er flink og disiplinert, får gode karakterer og trener karate. Anders er 10.klassing og nestleder i elevrådet. Mamma er veldig stolt av den flinke, flotte gutten!! Håper at han får et godt skoleår uten for mye vondt i kroppen sin. Aurora er blitt en stor 5.klassing, og venner , kor , karate og kjæreste tar mye tid. Hun er veldig flink til å ta seg av lillesøster, og passer på at hun har det bra på skolen og ellers.




 Om snaue 2 uker drar Marius , Klara og jeg på vår 1.ferie.
 Da går turen til Hellas ,og vi gleder oss veldig!

3 kommentarer:

  1. så koselige bilder! La meg til som følgar eg:)

    SvarSlett
  2. Så flott blogg, og kjempe fin familie du har <3
    Klem fra anita på nordnes

    SvarSlett