fredag 17. september 2010

Sykehus igjen...

Tirsdag tok vi turen til TSS for blod-prøver,
og kanskje å få snakke litt med legen til Klara Thomine.
Hun var ikke helt i form, feber, vondt i ryggen og "stønnende " pust..
Legen til Klara T. var på plass, og tok i mot oss mellom pasienter.
Hun er så grei, lett å prate med og tar oss bestandig på alvor.
Det er vi takknemlige for.

Noen timer senere får vi telefon,
CRP var høy, og vi måtte legges inn for en sjekk.
Det ble tatt røntgenbilder, og de viste en slags
"ball" på høyre lunge,som de mener er sopp.
Nå har hun gått på Keflex og Diflucan,
så håper vi det tar knekken på det som plager henne,
og at hun snart blir god i pusten.

Til dere av dere som jobber på sykehus, og som leser dette;
Dere er engler som passer på,
både små og store.
Vi har blitt så glade i dere.
Når det er som travlest, dere er for få på jobb,
og dere løper som strikkballer,
Selv da er dere tilstede ,
tar dere tid til å svare på spørsmål og mas.

TUSEN-TUSEN TAKK!

Marius har tatt over i dag, og jeg er hjemme.
Gleder meg til å sove i egen seng til natta!
I dag får vi planen videre med behandling av tøtta,
skal hun bare ta disse medisinene og er i god form ellers,
så kommer de snart hjem!

God helg alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Det er godt at dere nå er vel hjemme igjen,og at dere kan nyte den fine helgen sammen.
    Jeg håper personale på barneavd.leser bloggen,og får med seg rosende ord. Folk har så lett for å klage,så det er da også ofte at det negative kommer fram. Dere har nå to års erfaring med denne avd,og har derfor et godt grunnlag til å uttale dere....og dere er flinke til å gi ros.Jeg obseverer at andre foreldre samles rundt dere,og jeg ser at deres positive holdning hjelper dem.Jeg er jammen stolt av dere som har denne evnen,og kan være til støtte for andre,selv om dere er i en krevende situasjon selv. Jeg håper dere har gode folk rundt dere som kan gi dere god støtte videre.Klemmer <3 <3 <3

    SvarSlett
  2. Leser på kommentaren over at dere er hjemme igjen, det var bra:)
    Og ja, dere er jo så flinke til å gi ros, dere skal egentlig få lov til å klage hle tiden, men det hjelper vel ingen verdens ting. Dere er sterke:)
    Ha en god uke:) HÅper KLara koser seg i bhg!

    SvarSlett